Monday, February 19, 2007

väsimus

Väsimus valdab. Ja on ka põhjust...seljataga on nädal (ja selle vahetus), mida mu närvirakud mäletavad kaua. Pole vist ühtegi neist, kelle tuttav poleks sellel nädalal läinud manala teele.
Nädalavahetus, mida ma ise ei tahtnud nähagi, osutus isegi meeldivaks - vastlad, mida ma korralda aitasin läksid enamvähem korda, ja nendega ma tegelesin eeltööna vaid mingi pool tunnikest..nii et lõpp hea kõik hea:)...aga puhata ma ikka ei saand:S
Ja täna jätkus mu masendav töönarkomaani seisus jälle...no varsti juhtub vb midagi sellist, mida ma veel ennem näinud pole- mu jõud saab otsa. Aga loodame, et ma ei saa oma piire praegugi tundma..
Homme on ju vastlad, ja soov oleks, et ma saaksin natukenegi puhata (kasvõi natuke). Palun!!

Aga veidi nuputamist natuke kõigile (vastused avaldan hiljem):
Mõista, mõista...
1) Mis on - autol kuus ratast?;
2) Mis on - autol on kaheksa ratast?;
3)Mis on - rattal on neli ratast?

Vastused peaks peituma meis eneses:D

1 comment:

Egert said...

1) Mis on - autol kuus ratast?;
2) Mis on - autol on kaheksa ratast?;
3)Mis on - rattal on neli ratast?

1) Kuue rattaga auto
2) kaks autot üksteise otsas
3) abiratastega kahekas