Thursday, February 22, 2007

kimbatus

Küsimus? Kas tegutseda või mitte? Kas teha tegusid või lihtsalt mõelda? Aga kas see pole ka mingi tegevus? Unistada unistada unistada...kuni uni tuleb...

Mu armetu isiklik elu, kas sa kunagi paraned oma piinadest...? Kas sulle leidub ravimit? Ravim on olemas ja see on Une-Kati...või siis mitte...keegi teine ja kindel...Aga praegu on ta miski...õigemini see on miski...

Kas saab veel enda jaoks midagi raskemaks mõelda? Kindlast.. Aga äkki aitab mõtlemise kontrevolusiooniline ja tagurlik seljatahajätt...Kindlasti leidub vastuseid...Isegi mul...aga see ujedus, ujedus on jubedus. Või kas ujedus jätta ja tormata pea ees lahingusse...ja langeda põrmu haavleid täis süda purskumas verd, mis praeguses külmas kiirelt muutumas jääkristallideks...

Aga võibolla tuleb tegutseda vahel nii et tuleb olla kordki elus keegi teine, et piin kaoks ja sa saaksid jälle olla see sama vana hea tegelinski, ainult kahekesi....

Küsimus küsimus küsimus.............................

1 comment:

tuuli said...

mul on hea meel, et ma olen leidnud mõttekaaslase...

küsimused, küsimused, küsimused!!