Wednesday, February 14, 2007

alguse asi

Tervus.
Räägib Triiplandi valitseja. Nimeks tal Priit. Natuke eellugu:
Ei ole unistanud eriti blogija elust, kuid kuna Egert kutsus ja endal on palju öelda, siis proovin asja.

Endast. Sündinud kaks aastakümmet tagasi, külmal jaanuarikuu hommikul (juttude järgi üle kolmekümne miinuse), eks see külm pani aluse ka mu arengule. Pärast seda kui mind sinise žiguliga kodutallu toodi on toimunud isemoodi areng, kuni siiamaani, kui mu valitseda on Triipland- maa täis saladusi, kaunidust ja iseärasusi, mis on teinud must tõeliselt teistmoodi, kuid siiski inimese. Ülimalt imeliku (mitte halvas mõttes). Olen endaga kokku leppind, et oma maad valitsen ma nii, et ma ei satu endaga vastuollu, sest minuga ei ole kerge vaielda, veel raskem on mul seda ise teha.

Mida oodata minu blogist. Igatahes mitte kerget katsumist ja lugemist. Selleks on vaja väga kõrget mõistust (no ses mõtte, et taevasse küündivat), sest mina olen peaaegu alati jalgadega maas aga peaga pilvedes (ei kasuta see juures kanepit:D)...nii et kuldaväärt asi, nagu mu troongi...

No comments: