Thursday, March 13, 2008

Neljapäev

Ilge väsimus on peal. Umbes seitsmest on äratus ja 8/9 hakkab tööpäev pihta. Muidu nagu väga raske polegi kui vaid suuremast osast ajast püsti ei peaks seisma. Nüüd siis tiksun voodiserval, arvuti süles ja üritan klahvidele pihta saada. Täna tuli klassi vaatama üks uus poiss. Natuke küll tüütu tundus, kuid kes meist seda poleks.
Homme hommikul on siis klassihommik. Kooki ja küpsist saab nii palju kui vaid sisse mahub ja limonaad suunatakse klassi otse kooli tagant voolavast limonaadiojast. Kuuldused räägivad, et see saab alguse Aaleekoki tehase kandist.

Kas see on normaalne, et kui ma kümme päeva enne töö tähtaega hakkan asju ajama, et töö ära teha, siis grupiliikmed ütlevad mulle, et neil on töö juba ammu tehtud ning kahtlevad veel, kas ma olen nende rühmas? Igatahes mulle tundub veidi imelik...

Mittekohustuslik kirjandus.

No comments: