Thursday, March 6, 2008

Kas on kuskil?

Istun taas nurgas ja ootan - see on selle nädala üks märksõnadest - ootus. Lisaks sellele olen taas haigeks jäänud. Nina punane peas, peas, mis on nohust uimane. Lisaks sellele käivad toredad külmavärinad üle keha, jahutades nõnda tuba. Aga parem ei vingu, siis jääb natuke endale ka.

Terve päev on läinud enamvähem passimise peale. Kuna hommikusse loengusse ei viitsinud minna, siis sai selle ajal magatud, raamatut loetud ja arvutis passitud. Lihtsalt ei suutnud end üles ajada ja läbi külma lumesaju Salmesse vedada, endal tatirida järel. Sai ju klassikokkutulekul käidud ja siis kell kaks avastasin, et tänaseks oli vaja kodutöö teha. Nii siis kell neli saigi põhku, alles.

Ma pole ikka mingi ekstraklassi suhtleja, nagu ma juba ammustest aegadest aru olen saanud. Selle asemel, et ise sisustada teiste aega oma loomuliku intelligentsiga, istun ma nurgas, imen näppu ja ootan, kuni keegi mind kõnetab, siis ka napisõnaliseks jäädes. Ma pole ju üldse nõnda tuim ja sõnaaher? Inimesed, kellega ma suhtlen tihedamalt, on välja kujunenud pikemaajaliselt, järk-järgult ning need kes on veidi tahaplaanile jäänud, nendega on mõnikord lausa piin jututeemat ajada, kuna ei julge või ei oska. Peaks hakkama end sotsiaalselt arendama!

4 comments:

[T] said...

hõh, suht sama seis siin. kui sa mingite põnevate arendusideedega lagedale tuled, siis ütle mulle ka. peaks ehk kombineerima.

Priit said...

Tegelt ei teagi, kas tahan praegust suhtlust parandada. Kindlasti on väga huvitav rääkida huvitavatel teemadel huvitavate inimestega, kellele pakud sina ka huvi, kuid kui mõista, et kõigiga korraga ei jõuagi suhelda, siis pole hullu. Tähtis on, et sul on vähemalt keegi, kellega saad rääkida vabalt, kõigest..lisaks ka inimesi, kellega suhtlemine pakub vaheldust.
Praegu on nii, et tegelt tunnen, et pole mingeid kohustusi suhtlemaks. Väga kahju küll, aga...
Kunagi oli nii, et kui kuhugi seltskonda sattusin, siis teati (või mai tea kah)...näe Priit tuli, nüüd saab nalja, aga iga inimene ei oska käsu peale (kuigi ma vb isegi oskaksin, aga kas selleks on õige aeg, või koht? Millal on õige aeg ja kus on õige koht? Kas selliseid asju on üldse olemas?;)
Tähtis on, et tunneksid end vabalt!

Egert said...

Suhteline värk see suhtlemine...sama ma arvan,et ikka mõned inimesed peavad olema. Päris ühega kogu aeg ja kõigest ei saa. Vaheldust on kindlasti vaja. Ma usun, et kui sa satud samasse seltskonda, kus öeldi, et Priit tuleb ja hakkab nalja saama, siis ikka hakkab ka, kuna need seltskonnad ongi pika peale välja kujunenud. TEgelikult keerline värk see suhtlemine...peaks laupäeval metsatöllul suhtlema? :P

Priit said...

Vb on sul õigus Egert, aga kes teab...

Metsatölluga jäid veidi hiljaks...mulle meeldib kui süüa saab ja soe on ; )