Monday, March 3, 2008

100

Korraldasin täna hääletamisvõistluse Viljandist Tartusse...mina võitsin 35 minutiga, kui vana audiloksuga tüdruk tränarütmis mind endamanu võttis.
Enne seda käisin Maagümnaasiumis, kus pole käinud sügisest saati. Kõik tundus nagu vanaviisi, lapsed olid lihtsalt vanemaks saanud, pikemaks kasvanud ja tundmatuid nägusid oli valdavas ülekaalus. Tore oli näha Sombrit, Rähni, Lembaveret ja Cod. Lunter, kelle juurde ma suuresti läksin lubas mulle mu vanad paremad tööd saata. Ja...ahahahaaa Mehis, või kes kunagi ajas asja, et ka õpetajad ei tohiks kooliruumides suitsu teha, ega õpetajaid ei peata miski!!!... Milleks siis kohvikutagune kamin on :D

Nüüd aga passin niisama ja ootan uneaega ja Elvet=) Vabandust, et ma selline laisik olen.

Mittekohustuslik kirjandus.

No comments: