Wednesday, January 28, 2009

Ikka osav

Tegin jälle head süüa, igavaks juba hakkab muutuma...Mitte!

Eile õhtul olin haigeks jäämas. Pea lõhkus nii mis kole, kui voodisse sain, siis tulid külmavärinad ka, hea, et oksele ei tahtnud joosta. Päeval pesin otse kaevust veega autota, algul natuke külm oli, kuid hiljem harjus ära ja lõhkusin ühe vahtra jupid ka halgudeks. See vist võis põhjus olla.

Mis aga aitas? Kaalusin väga mitmete meetmete vahel. Esmalt mõtlesin, et ravimtee. Siis ma ei leidnud seda üles. Siis ma mõlesin paratsetamool. Siis ma sain teada, et ma ei tohiks seda võtta, vaid peaksin jalavanni ja ravimteed meega tegema. Siis ma otsustasin, et kuna paratsetamool on aidanud, siis võtan seda ja siis hiljem teed ka. Hiljem ei leidnud ma teed üles. Kui voodisse läksin, siis võtsin appi vana relva kõige halva vastu - "KOlm näppu"!
Kolm näppu on tehnika, kus paned kokku pöidla, nimetissõrme ja suure peetri. Samal ajal sa kordad endale tõsimeeli, et mida sa tahad saavutada, kõige parem on teha seda kolm korda (vähem on vähe ja rohkem on palju), kuid iga inimene on individuaalne ja nii võib ta lugeda enda soovi (kas mõttes või kõva häälega) nii mitu korda, kuni ta ise paremaks harvab. Mõnikord kui und ei tule võib nii end magama lugeda (nagu lambaid).
Ma siis korrutasin endale "Ma jään terveks, ma jään terveks, ma jään terveks!" ja "Ma ei jää haigeks, ma ei jää haigeks, ma ei jää haigeks!" ...ja voilaaa...praegu hommikul mul on hea olla, mitte midagi ei ole viga, isegi peavalu, mis oli terve eilse õhtu. Soovitan teilgi;)
Kolm näppu aitas mul edukalt sooritada kõik eksamid. Tee sinagi!

Kuid praegu on mul sisediskussioon, kas minna õue tööle või lugeda seksuaalkasvatusest. Vist hakkan lugema...

2 comments:

Egert said...

Kuidas sa siis EI tea, et EItada EI tohi sellistel puhkudel? Häbi EI ole v? <-(vahi kui noortepärane ja popp )

Priit said...

Ära nüüd solvu poja...