Thursday, January 15, 2009

Tänasega on tore semester läbi saanud, viimasel eksamil tuli C. Ainuke asi, mis näri ajab on üks õppejõud, kes arvab, et on jumal. 150st eksamilkäiast kukkus läbi 52! ja mina, kes ma arvasin, et nüüd tuleb hea hinne, sest eksam läks hästi ja kõik muud nõuded täidetud, sain E ja lisaks see, kui palju ma olin selleks eksamiks valmistunud... No on alles hindamine... Kirjutasin talle siis kirja, et põhjendagu ära selline hindamissüsteem, vastust veel pole.
Aga üldiselt on semester olmud edukas - välja arvatud see "kahtlase" E on kõik hinded üle C, tehtud sai 4 4AP suurust ajalooainet, esimest korda on mul pooleks jaanuariks kõik asjad tehtud...eksameid sai võetud võimalikult kiiresti, et maha ei jahtuks (nt. 6-15. oli 5 eksamit), lisaks muule sai ära tehtud ka lõputöö vaatlused...nüüd vaid kirjatöö...
Panen tähele, et viimasel ajal olen palju kooliasjadest rääkinud, kuid praegu ongi see tähtsaks muutunud, samas ei oska üldse midagi kirjuta..aga...
Tänasest olen kaks nädalat ula peal, kuna Elve peab eemal olema, kahju on, kuid eks kõik vajalikud asjad tuleb valmis teha. Nüüd ise talle külla. Peale pikka niisamaolekut jälle üks positiivne asi:)

No comments: