Thursday, January 1, 2009

Head uut!

Seekordne aastavahetus oli eriline - esimest korda olin maakodust väljaspool. Tegime süüa ja siis sõime ja jõime ja vaatasime ETV-d ning lõpuks läksime Tartu kesklinna raketisadu vaatama. Ei teadnudki kohe, kuhu vaadata. Hiljem, kui kluppiminek (mina ja klubi?) ära jäi (ei oskagi enam öelda, kas õnneks või kahjuks), siis tulime tagasi koju ja mängisime mängu, kus olid koos joonistamine ja alias...või midagi sellist. Kõht sai täis ja uni tuli peale...
...Hommikul oli äratus kell 12, jube vara tundus. Külalised tahtsid minna Otepääle ja ni läksime kaasa. Sain oma elu esimesed uisud jalga. Esimese korra kohta oli päris hea, käpa panin vaid korra maha, kui üritasin ühte piruetti. Järgmine kord siis "Kukkumise algõpetus".
Siiski ei suuda ma ikka uute inimestega hästi kohaneda. Kui olen uus mõnes vanemas seltskonnas, siis ei tule kohe. Aga ei tohi selle peale pikemalt mõelda...
Nüüd pean endaga töötama hakkama, leidma enda kunagise jutusoone ja huvitavuse, sest mul on viimasel ajal tunne, et ma olen igav ja nii ei ole üldse mõnus olla...ka mul, kel selle pärast piinlik on.
Head uut kõigile!

No comments: