Wednesday, January 7, 2009

Rõõm

Täna sai jätku mu väga hea semester ja sess. Murde- ja noorukiea eksam sai tehtud A - peale. Kõik kurtsid, et ohh, see on nii raske, kuid mul läks nii...koguaeg oli lõbus tuju ja naeratus ees. Õppima hakkasin eile õhtul kell 17, kuna mul oli lõuna ajal Euroopa pol. ajalugu 20. saj.-....mitte midagi sellist, mida ma lootsin ja milleks valmistusin. Aga oma vana pagasi pealt sai asja ära tehtud. Eksamitulemust peab veel veidi ootama.
Praeguseks on selle semestri hinneteks (ajaliselt) CBBAA...ei teagi, kas enam paremaks saab minna, kuid positiivsena olen kindel, et saab ka... Seekord on nii imelik sess, et polegi isegi sessistressi...
Negatiivset ka sisse... olin vägagi lootuskindel, et saan Hariduskoostöö keskuse stipendiumi, kuna soovitskiri oli üle prahi ja eks ma olen saavutanud ja teinud ka natuke...aga kahjuks 100 hulka ei pääsenud. Kuid tuleb olla positiivne.. naeratada endale ja teistele ning minna edasi. Nüüd kui viimased kolm eksamit on läbi, siis tuleb seksuaalkasvatuse koolitus, mida vaja läbi viia.
Torti ja morssi!

No comments: