Tuesday, August 25, 2009

töömehe argipäev

Täna olin jube maakas, linna ei sattunud kordagi. Selle asemel tegin tööd, nagu üks korralik (rõhk sõnal korralik) maakas ikka teeb. Päike, kukekire või oli see pissihäda, oli see, mis mind kell 8 üles äratas...ja edasi tuli viimased 80 lehekülge "10 aastat hiljem" esimesest köitest. Kuradima huvitava koha peal jäi pidama, nii ma lausa ootan aega, mil ma neljapäeval saan linna 2. köite juurde ( Tunnen end peaaegu juba nagu mingine hullunud Harry Pottery fänn). Eks pean kaks päeva Bullerby lastega taastutvust tegema.
See suvi olen ma muidu päris normaalselt lugenud - C. Ruiz Zafoni "Tuule vari" (soovitused kaasa), A. Dumas'i " Kolm musketäri" (elus juba 3. korda), "20 aastat hiljem" ja nüüd siis triloogia-triloogia "10 aastat hiljem" esimene köide. Kaks järgmist peavad järge ootama. Vahepeal oli Sass Henno "Elu algab täna", mis mind võrreldes "Mina olin siin" eriti ei liigutanud, selline väheütlev, kuid loetav. Lisaks veel A. Nothomb'i "Armastuse sõda", mis lisaks kunagisele "Jumala lapsepõlv"ele oli mõnus humoorikas täiendus, igatahes möödus jube kiirelt. Aaa, proovisin otsast alustada ka T. Pratchett'i lugemisega, seda "võlukunsti värv"i näol, nagu kunagi, kuid järjekordselt ei tulnud sellest midagi välja, lugemine sumbus 14.-lehekülje juures, rekord seegi. Kui ma kunagi intelligentsemaks saan, siis üritan jälle!

Kell 10 sõin hommikust ja alustasin töö tegemisega. Põletasin meie suurest oksarisuvarust suure, kuid protsentuaalselt veel pisikese osa ära, ei tea, kas tule lähedal olemine muutis pruuniks ka? Loodetavasti mitte nii pruuniks nagu osad inim-grill-broilerid. Aga jah, teemast kõrvalekaldumist ei saa tervitada. Lisaks sellele käisin Roosu laudast piima vinnamas (korralikud maakad teavad, et lisaks poele saab piima ka laudast), viisin 15 suurt marineeritud kurkide purki keldrisse ja nüüd, siin ma olen. Kell on vaevalt pool üheksa.

5 ja poole päeva pärast algab kool.

No comments: