Monday, August 24, 2009

esmapäev

Täna olen olnud tubli töömees ja vahtrapakke üksteise järel pooleks löönud. Vahepeal oli selline tunne, et mul jõudu üleliia, kuna vägagi hästi läksid pakud katki. Lõpuks sain oma kahtlustele kinnituse - lõin kirvevarre pooleks. Tegelt ei taha ma kogu süüd endale võtta, lihtsalt kirvevars oli valest puust tehtud. Kase asemel peab ikka toomingast tegema. (mitte, et ma mõnda 7-8 aasta jooksul ise teinud oleks).
Jubedasti ootan muidu ikka kooli, niiväga tahaks juba koolikott seljas loengusse minna. Ma ju juba magistratuuris, päris uhke, ma ütlen. Alles see oli, kui ma 15 aastat tagasi esimesse klassi läksin...Mul oli seljas roheline valge tikandi ja kikilipsukesega kampsun ning vist oli ka mingid popid pildiga sinised teksad. Ega tollest päevast väga midagi ei mäleta...ainuke, mis meeles on see, kuidas me klassikaaslastega hiljem, kui formaalsused läbi õue jooksma tormasime. Olid ajad...

No comments: