Saturday, September 8, 2007

Mida?

Just avastasin, et ma olen blogimaailma unarusse jätnud ( vb pole see mul kunagi unarusest väljas olnudki). Samas mõtlen, et mida krdit mul siia niiväga kirjutada ongi. Nägin teda, toda, seda; käisin siin, seal, blablablaa.

Õigemini, mida ma siis täna tegin? Peale nelja hommikul, kui ma just magama sain tuli üheksa, ehk ärkamine. Siis vahtisin pool päeva (st 12ni niisama internetis (samal ajal panin oma pusle lõpuni kokku (krt, üks tükk on kuhugi kadunud). Egertiga oli produktiivne jutuajamine, et mida teha keskkonnaminstri Tamkiviga, kes tšekkis üle veepuhastusjaama Viljandis , koos teiste paksukssöönud härradega. Kõne alla tulid 34ne mutrivõti, poolik DVD+r plaat, kaanetuks tehtud paberihunt, hädavahendina Eggy jalgratas (millega ta käib Paalalinnas lõunat söömas), kuid nagu alati ta hüppas alt ära ... vabandades end sellega, ta lisaks sellele, et ta ei osanud moodust valida, ei tulnud Tamkivi ka siseruumidesse (?) Igatahes hale! Oleksin väga tahtnud endale kuulsat vanglatutvust...

Kui kell oli juba kõvasti üle 12ne, siis otsustasin lõpuks oma pilgu telefonile pöörata... Mul on üks halb komme - ma hoian enda telefoni suurema osa ajast hääletu peal, nii ma siis ei kuulnud, et Lauri oli mulle helistanud (juba iidamaid aegu tagasi) - mulle anti 10 minutit aega asju kokku panna ja 25da juurde kõndida... Kell 13.06 olin kohal...st läks 19 minutit (aga suva see)... Igatahes, kaks läbi olime koos kahe teise kompanjoniga Viljandis! Viisime Elli (kuskilt tuli mingisugune uus hüüdnimi välja) koju ja otsustasime kolmekesti ( 3. - Lauri Õde) Maagümnaasiumis külas käia. Kuna oli reede (praegu juba L kell 2.01), siis oli koolimaja peaaegu tühi. Fuajees on remont pooleli - kõik on kobedaks tehtud. Tore! Samas aga oli ka vana kõver puitpõrand kõva sõna, millel tundide vahel ja väga tihti ka ajal sai pinksilaua ümber reketiga ringi joostud. Lauatennis on üks selliseid asju, mida ma kõige rohkem taga nutan.. Tartus pole lihtsalt kohti ja inimesi, kellega ja kus oma üht lemmiktegevust harrastada...
Igatahes oli koolimajas vaikne. Koristajatädilt, kellega saab alati nalja teha (ära loe : tema pihta), rääkis , et proua Kiinil oli 55 . sünnipäev ja kõik (enamvähem) õpetajad on keldris kohvikus... Eriti kedagi tegelikult ei näinudki, õnneks ka Kiini : D ... Kohvikutädi on ikka sama, kes kunagi. Tore! Eriti õpetajaid ei näinudki - vana perekonnaõpetse õpetaja (kellega me ka veits rääkisime ) ja kuskilt ukse vahelt oli näha Lempsi suurt kõhtu (poiste keh kasv, kes veel ei tea)...

Hiljem viisin oma arvuti parandusse (kus ma olen juba vist kuus korda selle kuu jooksul (sh. augusti lõpp) käinud. Kui maavärinat ei tule, saan oma ML vb (rõhutatult) esmapäeval kätte. Tee peal, Posti ja Koidu ristis, mis sai oma puruks sõidetud tänavalaternaposti eest ka Sakalasse "Päeva piitsaks", tuli mulle meelde, et ma olen oma Passati dokusmendid, koos eelmine laupäev lõppenud kindlustuspoliisiga Tartu jätnud...Rsk!! Lisaks veel autovõtmed - st. kogu kammajaaa... Aga suva see - bussid sõidavad kaa juu...

Koju tulles oli lisaks Väikeste õdede poisssõbrale külas ka väike koer - Must labradorinoorik . Õed olla ta koolijuurest üles korjanud, sest ta oli mitu päeva niisama ekselnud. Nüüd ootame, kas omanik võtab vedu ja samas ka ühendust. Kui ei, otsustame vist ta endale jätta. Väiksed nimetasid ta juba Blacky-ks (loe Bläki). Limpale (me oma koer) on ta kindlasti hea mängupartner : ) Praegu ta magab mu toa vaibal, eks näeb , mis saab temast...

Igatahes homme (loe täna) võtame kartulit! Sellega lõpetaks oma pika ettekande olnust.

Aitäh tähelepanu eest: noor ja veider - K'o'T


http://www.youtube.com/watch?v=mKwj3efLxbc

No comments: