Monday, September 17, 2007

Esmane päev

Ähh...vihma sajab, vähemalt aknast väljavaadates jääb selline mulje. Varsti tuleb jälle koolitee jalge alla võtta ja siis on lootust märjaks saada. Pooltõbisena on see kindlasti hea!
Nädalivahetus läkski enamvähem tõbisuse tähe all, samas ka reede, kus oli küll mitu loengut, kuid otsustasin neist mitte välja teha ja voodis leboda. Väga meeldiv päev oli : ) Eilseks olin oma nuuskamistega jõudnud sinna maale, kus mängu astus juba veri :I Jeee

Mis siis täna toob? 10st 18ni loenguid , vahepeal kaks tundi pausi, rebastejama koosoleku ja võimalik, et ka noorrebaste peo külastamise. Kuna väljas on külm, siis vist tuleb sall kaela panna? Äääh, muidki asju mille üle muretsteda...

Avastasin just, et ma pole kordagi oma toa põrandat pühkinud. Lisaks sellele on üksielamisel veel teinegi miinus - ma ei oska katlakivi veekeetjast eemaldada : () Aga eks ma õpin, vast. Samas on üksielamisel ka palju plusse, millest kõigist ei viitsi ma rääkida (ei taha ka !), nt. olen ma leidnud endas kokapoisigeeni ja toit kõlbab isegi süüa...Võimas!!!.
Blablablaaa...

Suured vaidlused ja "läbirääkimised" käivad Pärsoniga, kellega on mul juba tükk aega kavas kahasse filmistsenaarium valmis vorpida. Õigemini on see meil juba enamvähem valmis, kuid kuna mina olen laisk ja tema on veel laisem, siis on ta praegu tagaplaanile jäänud, lisaks segab selle filmistsenaario valmimist perfektsionism, mis ei luba igasugu paska paberile panna. Aga eks ta tuleb ükskord jälle esiplaanile tõsta!?!

Viimasel ajal on mind vaevama hakanud küsimus, et Mida ma teeksin ja milline oleksin, kui ma oleks iseenda asemel? Enda asendaja koos oma vigade (no neid on mul palju) ja häädega. Siiamaani olen kimbatuses...

http://youtube.com/watch?v=LZvRj726ipg

No comments: