Thursday, September 20, 2007

kell näitab hommikut (tegelt juba õhtupoolik)

Ahahahaa...kiire on! Igasugu paska tuleb korda ajada ja veel ajama hakata, aga mis seal ikka - lapsemäng see kõik!

Eile oli tegelt tore, eriti eilne "klassikokkutulek" Liina juures. Ma küll proovisin vakka olla, aga täiesti "kogemata" ei suutnud seda : D Lihtsalt keegi peab murdma suhtluse - "mida sa suvel tegid - oih ma ju olen sult seda 10 korda küsinud"... Sai vähemalt suhelda, kojukõnd oli eriti norm!

Vaimne väsimus, mis mind viimastel aastatel väga tihti külastab, teeb seda ka praegu - mingi külastusperiood või asi... Täna võtsin end kokku ja tegin osad asjad ette ära, et hiljem saaks kuskil nurgas jälle tegevusetult masendada. Igatahes olen omas elemendis - terve hommik naersin omaette : D

Aga jah...ei viitsi eriti mölada...rebased (fuk mulle ikka ei ole see nimetus meeldima hakanud) jooksevad silme eest läbi, ja neid on palju, oi kui palju...

Kui kõik inimesed tahavad üksteisest erineda, siis kus on erinevus?

http://youtube.com/watch?v=QKntY8WkNYQ

No comments: