Friday, March 26, 2010

456

Eile õhtul käisime Elvega, peale minu pikka koolipäeva (mis mulle meeldis), Genialistide klubis, kus esines Maian Kärmas saateansambliga. Täiendas väga mu meeldivat nädalat. Võin öelda, et see oli mu viimase aja parim kontsertelamus. Maian Kärmasel on väga puhas hääl, koos huvitava varjundiga. Ja saateansambel oli samuti tasemel. Laval oli nagu 7 instrumenti - 5 inimest (hääl, puhkpill, sünt, trummid ja bass), lisaks sõnad ja kooskõla. Ühesõnaga oli põnev kuulata. Ja Genklubi (spordi)saal on selliste kontsertide jaoks paras paik.

Kolmapäev koristasin tube, pesin pesu, õppisin ja peale kontrolltööd, hakkasime Elvega süüa tegema. Õhtuks oli klassiõdesid-vendi oodata ja kuigi lõpuks tulid ainult osad õed (vennad olid vaesekesed väsinud), siis ikkagi oli väga tore külalislahke olla. Kokku oli meid 6. Sõime ja siis otsutati telekat vaatama hakata (mis on küll üks väga vinge sotsialiseerija:). Õhtu lõppes Elve, Liina ja minu vahelise Euroopa mänguga. Esitati ka uus tellimus lauamänguõhtu näol.

Tänane päev on läinud "kättevõtmise" tähe all - läks pool päeva, enne kui suutsin raamatu kätte võtta. Nüüdseks olen juba osad tekstid suutnud läbi lugeda. Teisipäev ja kaks referaati on kohe-kohe ukse taga:D

No comments: