Monday, February 8, 2010

küünlakuu

Täna sai läbi mu kõige pikem vaheaeg kogu kooliskäimise aja jooksul. Kuu aega õpingutevaba. Lugemisaasta puhul sain selle aja jooksul hakkama 5 raamatuga. Lisaks varemnimetatutele sain eile läbi Remarque "Arc de Triomphe"-i ja siis "Ksenofoobia käsiraamat" - austerlased. Ehk siis alustasin vaikselt ühe kevadsemestri aine ettevalmistemist.
Semester ise tõotab tulla huvitav. Täna registreerisin end 9 eap-st maha, kuna sain endale lisatöökoha. Esmapäeval ja kolmapäeval 15-22 Maarja Kooli hoidekasse. Ehk saab kunagi ka öövahetusse. See vähendab natuke mu suurt vaba aega, mida mul "liiga palju" on. Nüüd ei ole ühtegi päeva, kus ma enne 6-t lõplikult koju jõuan. Esmapäevast neljapäevani algab töö-koolipäev 8 hommikul ja lõppeb 8-10 õhtul. Välja arvatud teisipäev, kus on lihtsalt peale tööd neljani kool ja siis kaheksani trenn. Reede on kergem, siis on vaid 1-2 loengut. Naaiiss. Mis sest, et päevad pikad - mulle õppimine järjest enam meeldib:) Kahju vaid, et kodusolemise aeg väheseks jääb. Haridus ongi kallis, kasvõi siis kui selleks peab kõrvalt tööl käima.

No comments: