Sunday, January 24, 2010

Tagasivaade

Kuidagimoodi juhtus, et sattusin omaenda bloogi lugema ja nii otsast alguseni. Päris naljakas on mõnesid asju lugeda - nt kui "lüüriline" ma alguses olin, või kuidas mingi teema on tegelikkuses edasi arenenud. Muidugi ka pikad "loomingud", nt. Peep jne. Ja oma neli ja pool tundi ongi läinud.
Täna olen terve päeva millegagi tegelenud. Hommikul jälgisin suusatajate lustakat matka Volga kallastel, siis käisin väljas puid toomas ja uusi radu lahti lükkamas. Lõpuks hakkas palavgi.
Päev on aga möödunud suuresti torumehe ametis. Väikeste puhkustega olen soojendanud kuumapüstoliga orusid ja torudesse sooja vett sisse valanud. Kella kolmest 12ni ja ei mingit tolku. Tuleb vast kevadet ootama jääda. Õnneks osa veest ikka liigub, seeeest mõnda aega saab end kodurahvas kausist pesta.
Ja nii väsinult ma arvutisse maandusingi. Ja hetkel ei olegi und, kuigi magama peaks. Kell saab kohe 5.

No comments: