Monday, April 20, 2009

kiirus juures

Tahtejõuetus, tahtejõuetus on minu nimi. Mul on pmst veel 4 ainet ja bakatöö veel bakadiplomini minna, kuid vaevalt poolteist kuud enne lõputöö kaitsmist on peal täielik väsimus. Võibolla on see sellest, et ma sain öösel kell 3 magama, peale seda, kui olin kokku vorpinud 5 tunniga 3 uurimismeetodite kodutööd...3 on jäänud veel, üks on lisaks poolik, mida ma pole lihtsalt viitsinud eformularisse sisestada...ei teagi, kas mäletan selle kõiki funktsioone, kuna praktikumist on nii palju möödas...ah, mis ma hädaldan, muidu kasvab veel ädal alla. Täna pean veel juhendajaga kokkus saama, kuigi ma pole just väga palju jõudnud teha selles vallas...
Elve õnneks magab...magada on hea. Kui vaid mina praegu ei passiks...passimine on nõme, kuid pea ei lõika praegu üldse...kell on 17.03 ja veel on kaks tundi kokkusaamiseni...alleaaalleeeaaa

No comments: