Wednesday, April 29, 2009

Eile käisime Elvega linna peal, Jaani kirikus oli Tõnis Mäe ja IbBoil'i kontsert. Pean end üsna kultuurseks inimeseks (kes tahab, võib vastu vaielda. samas on mul veel palju areneda), kuid Tõnis Mäge pole ma veel elujooksul kuulamas käinud. Ta on küll esinenud erinevatel laulupidudel jne, kuid seni pole olnud mitte mingisugust sihilikku kokkupuudet. Kusjuures, mulle väga meeldis, nii Mägi kui too InBoil. Üks laulis nii, et kogu kirik kajas ja kõrvad ärkasid üles, teine tinistas kitarri ja laulis ka vaikselt oma laulukesi. Paksude müüride kohta oli üritus mõnusalt vaba - mitte riidevaba (sest natuke jahe oli küll), vaid meeleoluvaba. Kahju päris, et otsa sai. Hiljem oli väga mõnus kevadsoojas õhtus läbi kesklinna jalutada!
Täna sain jälle targemaks - käisin Tartumaa haridustegelaste koosolekul, kus räägiti koolireformist ja õpilaste ettevõtlikkusest. No muidu oli kõik tore, kuid ma sain kinnitust, et mulle ei meeldi väga "müügiinimesed". Tobedus.

No comments: