Tuesday, June 10, 2008

Teisipäev

Nüüdseks peaks kõik eksamid tehtud olema ja suvi käes. Täna oli viimane, suuline eksam. Oi kuidas sai kokutatud, aga minu puhul pole teisiti vist võimalik. Igatahes sain enamvähem hinde kätte. Samas on nõme oodata eksamite tulemusi. Nt. eelmine teisipäev tegin ühe, mille järeleksam on täna õhtul. Aga hinnet veel ei kusagil.

Nädalavahetus oli vägagi tegus ja liikuv. Reede hommikul liikusime Elvega mu poole maale, sealt laupäeva varahommikul Rakverre. Punk ei ole veel surnud, vähemalt lootma peab. Kunagi varem sai päris tihedalt pungipidudel käidud, päris punk pole ise olnud. Mulle meeldib punklaulude varjatud tõde (või kuidas iganes ma seda nimetan), kuid minu jaoks on punk kui selline ära väsinud. Kui varem võideldi millegi, nt. võõrvõimu vastu, siis praegu tundub, et võideldakse iseenda vastu. Lollust proovitakse peita neetide ja alkoholi varju. Aga mida mina ka tean ja arvan.
Mulle punklaulupidu meeldis. Väga hästi oli korraldatud ja mõnigi laul tekitas mõnusa tunde. Vist oli kell 1 kui lõpuks Elve poole jõudsime.

Praegu aga ei oska midagi enam kosta. Hakkan koristama!

No comments: