Friday, May 30, 2008

Reede

Täna jõudis sess poole peale. Öösel muidugi eriti magada ei saanud ja nüüd ei lase mingi nõme kohusetunne teki alla põõnama minna, siiski on enesetunne enamvähem OK. Eksam oli ikka paras pask ütleks, mingi fifty-sixty variant et läbi saan. Aga eks näha ole hiljem:)
Eilsega sai mu töö Maarja koolis selleks õppeaastaks läbi. Ega ma midagi muud seal teinudki erilist, lihtsalt olin ja kogusin populaarsust. Või kuis iganes. Popp poiss nagu ma olen (vä?)! Mulle igatahes meeldis selline tööformaat. Hommikud ei läinud niisama passimisele raisku, loengusse ka ei läinud ja lisaks, mis kõige olulisem, sai abiks olla inimestel. Mille jaoks mu külm süda ikka mõeldud on, kui mitte hea tegemiseks. Tehtud! - tsiteerides klassikuid...
Praegu aga passin tühja, nagu õige mees kunagi. Ei maga, ei õpi, olen ilus! Nagu õige mees ikka.

PS! Mulle meeldib mu pruut!

No comments: