Friday, June 22, 2007

Elust, olust

...krt...ei viitsi kirjutada:S:D Juba mõtlesin, et kirjutaks veidi pikemalt, aga ei. Pigem teeks mingi seltskonnaga kuskil jutuõhtu...Kas kaks on seltskond? Kui ei, siis saab olema!

Teine üritus...

Millest alustada? Mu "projektidest"? Aah..kes soovib, siis...

Ikka ei viitsi...

Vist tuleb seekord lõpetada...

Ikaldus. Homme (või siis juba täna) proovin oma lillealuse valmis saada, usun, et kui selle kirvega saab ära tahutud on mu käed päris villis...

Hakkab tulema...
Aga enne kui hakkab, siis ma lõpetan. Muidu veel tuleb liiga palju.
Ma ei saa ise ka aru, mis minuga praegu toimub. Ikaldus. Mõistus on kadunud (või siis vaid mõttevõime?).

Jaanipäev rõhub peale, saaks ta lõpuks läbi:)

See vist ongi mu mõistuse röövind (või on see keegi inimeseloom (kuri sõna)?:)

Jutt venib...

Vääga pikaks

















Juba vist päris pikk...?
Ma usun...ma usun...ma usun
Mõistad?
Ma usun:)

No comments: