Saturday, May 26, 2007

Raporteerib inspektor Paabuke

Hommik. Kell on 5.57, juba. Ärkasin pool kuus, väljas käis jutuvada. Vaatasin peeglisse. Sellist venda, kes vastu vaatas pole ma vist näinud (paarist korrast päevast peeglisse ei aita ju;). Nagu puhevil paabulind:D Krt pidi wc-sse minema. Koridor haises alkoaurude järele. Keegi oli jälle ühe poti täis oksendanud (mõnna, eks) ning vett polnud peale tõmmatud. Ma ka ei suvatsenud (liiga palju olen wc-d ja kööki küürinud, vist ainuke siin koridoris). Enda vaimusünnitusele muidugi suvatsesin:D
Paabulind tuleb wc-st välja (ikka veel isane). Peaaegu enda ukseni jõudnud, siis üks vend neljasest kambast koridori alguses (pikk maa vennal tulla), äkki hõikab. Mul suva (nagu alati siin ühikas, peaaegu). No tuleb, siis Kuninga audientsile. "Kuskohast siin ühikas naisi saab?". (Nägi välja nagu tüüp-vene kaak, nagu alati, mul suva, aga isegi oskas eesti keelt:D) Mul suva, ikka veel. "Misasja". "Kus siin naisi saab?" (Eheh, nagu mind praegu kotiks:) "Kle mees, öö on!"...."Mis öö, kell juba 5"...siis viskas üle: "No naisi, siin on neid mitu, koputa vaid kõik uksed läbi, äkki leiad"..."Kus täpsemalt?"...."No ma pole kindel, kas nad veel siin on. Aga selles olen, et esimesel on üks ja kolmandal kolm, ma magama ära, aga head otsimist"...
Vist läkski otsima, see vend tunduks kainena ka ohmu...mina aga magama...mitte.

Eelolevast jutust ei pea mitte keegi aru saama, see kirjutatudki nii, et keegi sellest aru ei saaks:)...

Kell on 6.21. Ees on päev päiksega:) Mind ootavad juba soojad nuudlid ja lõputu bussisõit... Juba praegu on paha...

No comments: