Monday, March 26, 2007

mõmmi...

Täna oli siis see päev, kus tuli uuesti soov sidrunimõmmit mekkida. Ja kohaks, kus seda otsida oli Zeppelini Maxima.
Maximast on jäänud ikka tõelised mälestused. Esimene kord oli jõulude paiku. Läksin ema ja õdedega vastvalminud Viljandi Maximasse. No kuna seal head verivorsti polnud, mina loobusin, võtsin oma jõuluõlled ja liikusin kassa suunas. Pood puupüsti täis, aga kaks kassat vaid avatud. No siis seisin. Ega teenindajadki suuremad kiirustajad olnudki...Tavaliselt läheb emal poeskäiguga mingi tund, ja seekordki...Aga kui mina lõpuks maksma sain oli ema järjekorra lõpus...Kiirus või mis?:D...Lisaks sellele lasi üks mu jõuluõlu kork läbi ja ma pidin selle ümber vahetama...Õnneks, sel korral lasti mind järjekorda õigesse kohta tagasi...Muidu oleks vist läinud järjekordne tunnike...
Sellised, siis mu mälestused Maximast...

Kuna üks tädi just avas sidrunimõmmi kotti, siis otsustasin Estrella krõpsu otsida...Ei leidnud kahjuks. Seeeest sain Maxima selgeks. Ja kui tagasi mõmmide juurde jõudsin (seekord siis kartulivahvilega), siis mida ma nägin: välja on tulnud uus mõmmi...Maasikamõmmi:D...osustasin järgi proovida...Kassast ma kuulsin esimesed eestikeelsed sõnad...Kassatibi (40+) ilusa venekeelse aktsendiga: "Kakskjümmend kjaks...(5 sekundit pausi)...sjeitskümmend. Ilus.

Uuest mõmmist rääkides: Kui poleks teadnud, et see puhas keemia on, oleks arvanud, et see on keemia:D...Suht mahe, st jama. Aga juua kõlbas...Vahlid olid vahvamad. Aga üks asi on uuel mõmmil hea: nii änksi etiketti pole veel kohanud:) Lilled ja maasikad...

Kõigile üks mõmmi, mis sellest, et karunädal juba läbi...

No comments: