Wednesday, September 2, 2009

1=2

Käes on taas aeg, kui on kohustus ärgata poole seitsme ümber. Ega viimaste nädalate valguses seda eriti raskeks ülesandeks ei saa pidada. Eile oli mingi erandlik päev, siis oli uni kella 9ni ja kohe oli seda tunda ka terves päevas - päev otsa oli selline pooluni.
Täna on järjekordselt olnud tegus päev, kuigi veel on vara otsustada, keskpäeva, kella 12ni on veel natuke aega. Lugesin, passisin arvutis, vaatasin telekat, käisin jooksmas. Kodu juurest Saekoja tänavale, sealt Raua, edasi Tehase-Tähe-Tehase-Võru-Kabeli-Keskkaar-Räni-Raja-Tamme pst-Aardla-(Ränilinna selver)-Aardla-Riia-(Kantri restoran ja tagasipöörd)- Riia-Riia ring-Riia-Raja-Soinaste-Aardla-Võru-Tehase-Kesk-Sõbra-Tähe-Kuu-Nõva-Kodu...Kokku tuli 11 kilomeetrit. Ja mis kõige huvitavam. Aega läks selleks enamvähem üks tund. Mina, kes pole suve jooksul eriti sporti teinud, olen siis päris heas vormis. Seisma jäin kaks korda paela sidudes ja korra poes käigul. Vonderful.
Koos sellega sai mu pikaajaline eesmärk - jooksta ülikooli ajal ära kõikides suuremates Tartu piiripuktides täienduse Valga maantee näol (mul on koguaeg tunne olnud, et Aardla ringiga lõppeb ka linn ära, nii et eksisin). Põhjapool emajõge olen kõik suuremad linnast väljasõidud juba vallutanud, kevadel vallutasin Võru tänava otsa, täna Valga mnt otsa. Nüüd on jäänud pmst vaid Viljandi ja Tallinna suunad (seal on vist kaks väljasõitu). Edeneb ühesõnaga.
Eile olin täielik köögi-Tuhkapriidu. Küpsetasin ühe maitva seene-köögivilja plaadipiruka ja veel seene-köögivilja pajaroa. Maitsesid mõlemad head. Täna on ülejääkide söömise päev.

Päev võib alata!

No comments: