Sunday, October 12, 2008

pihtimus

Tere. Tunnistan, et olen veidi sotsiofoobsete kalduvustega. Kardan inimesi, isegi kui tegelikult mulle meeldib suhelda. Kui võõraste inimestega suhtlemisel lähen ma lihtsalt punaseks, siis veel õudsem on tuttavate ja pooltuttavatega. No õudust kui õudne on vahel olla. Eriti hull on kui kohtumine on juhuslik. Täitsa hull. Kartus lööb sisse, ei tea mida öelda, mida teha. Lihtsalt ebamugav on. Ebamugav võib olla ka tuttavatel, kes kaasas, võib tekkida tunne, et ma häbenen või mis iganes. Ei, lihtsalt endal on väga ebamugav. Vabandust, nii et palun mitte solvuda.
Mulle meeldib nii, et ma tean, kellega ma kokku saan ja siis saab ette ära mõelda, mida rääkida ja end vaimselt ette valmistada. Vahel mulle lausa meeldib linnapeal inimesi kohata ja suhelda, kuid enamikul ajal olen ma too paha sotsiofoob. Ei, ma pole ka kõrk. Lihtsalt mul on raskusi suhtlemisel. Nii on see olnud juba lapsest saati, vaikne talulaps, kellele meeldis pigem omaette olla ja omaette leiutada.
Aga ma proovin nüüdsest ennast parandada. Mis sest, et ma viimasel ajal tunnen et ma vaid parandangi ennast, kogu aeg. Nagu midagi oleks halvasti, sealt ka madal enesekindlus, kogu aeg peab ennast muutma ja parandama. Tahaks olla ma ise, sest ma ikka vahel tunnen et ma olen täitsa tore ja hea. Aga võibolla see ongi Mina ise, kes koguaeg püüdleb kuhugi poole, mida ta vb kätte ei saagi. Segane jutt, nii vahel mulle ka. Nii peangi enda eneseväljendust, kõneosavust ja suhtlemisoskust parandama! Nii, et, palun ära solvu, pole mõtet ja põhjust...

9 comments:

Niidirull said...

Priit - iseenda parandamise kuningas. Kui sa ükskord ennast sinna ühte äärmusesse äraparandad, siis hakkad teise äärmusesse tagasi parandama. Keegi kunagi ütles, et enne vaikne olek, kui lausiba suust väljaajamine. Mõtlesin, et targutan. Annan andeks ka, kuigi tean, et jutt polnud minust. Äkki aitab :)

Priit said...

Ega asi nii hull pole, lihtsalt mõni asi võiks ja peaks parem olema, endal ka lihtne. Kuigi eks see protsess ole vaevaline iseenesest...Aitäh!

Priit said...

''lihtsam

Egert said...

Näh, aga siis peab siiski "Priit" alles jääma. See sind just sinulikuks teebki ja teistest väga erinevaks teeb. Kuidas ma muidu teistele öelda saan, et..."Oi, teil on siin nii pehmed nupud". Kas teie teate sellist inimest?

Niidirull said...

Kuule, Priit, a äkki sa oled see, kes suuga teeb suure linna? Sellepärast see parandamine välja ei kukugi. Püüa seda ka parandada!

Priit said...

Mul vahel tundub endale ka

Niidirull said...

Ma tegin nalja!

Priit said...

Ma vist ei teinud...

Niidirull said...

Sina oledki Eesti depresiivne väikelinn.