Monday, July 6, 2009

uus algus

Juba tükk aega olen mõelnud uuesti bloogi kirjutama hakata ja nüüd, kus mul kooliga on suht kombes, on just paras hetk.
Täna sai läbi selle aasta Maarja kooli esimene laagrivahetus. Võib öelda, et oli minu laagriajaloo seni lihtsaim vahetus. Väga tore oli pealekauba. Nüüd jääb vaid oodata juuli lõppu, kui uuesti laagripoole saab teele asuda.
Tänasest võib öelda ka, et minu õpingud jätkuvad Tartu Ülikooli magistratuuris, millisel kujul, eks seda näitab homne päev. Igatahes on mul praegu edukas aeg käsil.
Veidi kahju on sellest, et käes on juba juuli, kuid praegust ilusat suve tuleb nautida, isegi kui vihmale ja külmaks keerab, sest see ongi ju tegelikult Eesti suve mõte...

2 comments:

Niidirull said...

It's alive:O

Priit said...

oolmõust...niids samm moor taim...änd tshenn...ju kaant beliiv, whots gonna häppen tshenn...