Thursday, April 12, 2007

Lillad jänkud...

Oih, mis toimub...Ma olen terve nädala kõvasti vaeva näinud ja pingutanud:) Enneolematu...
Nt täna: Sai vorbitud HT kevadpeo plakateid, mida täiesti juhuslikult ei õnnestunud kellegile maha parseldada...Aga tehtud!!! Peavalu hinnaga:S:) Ja mahagi mind ei löödud, et nad just sellised välja nägid (lillad jänkud, ühel plakatil muhhameedlasest peig, teisel jälle ülekaaluline vanamutt:)
Pidu toimub 10. mai. Mina sinna ainult ei jõua:D...Läände minek (eile sain aust teada:) Nii et maailm...Ma tulen...
Ma oleks pulmas peig olnud (tüdrukud ütlesid, et ma olen teaduskonna peale ainus mees, kes suudab selle rolli ära kanda...Naljahambad:)...natuke ikka vedas, et samal ajal Eestis pole, või mis:D...Aga teisipäeval pean jälle platsis olema...bläbläbläää Ei viisi enam:D

No comments: